Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Zawiadomienie o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego.

Utworzono dnia 27.10.2022
Czcionka:

Zawiadomienie o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego. 

Na podstawie art. 3 ust. 2, ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 1692 ze zm.), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000) Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Uchaniach  zawiadamia, iż załatwienie spraw związanych z wydaniem informacji dotyczących wniosków o wypłatę dodatku węglowego, złożonych od dnia 02 wrzesień 2022 r. nie nastąpi w terminie do dwóch miesięcy.

Wypłata dodatków węglowych jest zadaniem zleconym Gminie Uchanie i jego realizacja jest uzależniona od otrzymania środków od Wojewody Lubelskiego.

Gmina Uchanie złożyła zapotrzebowanie na w/w środki w określonym przez Wojewodę terminie, jednak kwota jaką otrzymała wystarczyła na rozpatrzenie i wypłacenie 801 wniosków na łączną kwotę 2 403 000zł. W związku z powyższym brak środków uniemożliwia realizację wypłat dodatków węglowych złożonych od dnia 02.09.2022 r .

Wydanie informacji oraz wypłata dodatków węglowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków na realizację zadania oraz przyjęciu ich do planu finansowego.

Zegar

Kalendarium

Kwiecień 2024
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Imieniny

Facebook